świat VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) to śRODOWISKO, w którym trudno przewidzieć JAK Dokładnie potoczy się dalsza rzeczywistość W biznesIE

DLATEGO Udzielmy wsparcia merytorycznego i mentalnego menedżerom do radzenia sobie w obecnej sytuacji VUCA, aby stali się wsparciem dla swoich ludzi

wzmocnijmy odporność psychiczną zarówno menedżerów, jak i pracowników, aby utrzymać ich zaangażowanie potrzebne do osiągania celów biznesowych

CEL PROGRAMU

Korzyści z udziału:

  • Uczestnicy będą potrafili radzić sobie z własnym stresem, wzmacniać swoją odporność psychiczną
  • Uczestnicy poznają w jaki inny, szczególny sposób zarządzać zespołem, gdzie konieczna jest z jednej strony empatia dla pracowników, a jednocześnie jeszcze mocniejsze wzmocnienie efektywności biznesowej, aby przejść ten trudniejszy okres
  • Menedżerowie wzmocnią umiejętności budowania relacji z pracownikami oraz budowania poczucia zespołowości, które teraz będzie odgrywać szczególne znaczenie
  • Menedżerowie nauczą się w jaki sposób komunikować się oraz jakie treści w tych niepewnych czasach
  • Uczestnicy uzyskają wsparcie w indywidualnych wyzwaniach, które wynikają ze specyfiki branży czy sytuacji (dzięki sesjom mentorskim Q&A)
  • Menedżerowie uzyskają podpowiedzi dotyczące rozwiązania sytuacji, z którą obecnie się mierzą zarówno od trenera, jak i innych doświadczonych menedżerów (Group Coaching – Action Learning Sessions)

DLA KOGO

  • Menedżerów – którzy powinni stać się przykładem odporności psychicznej dla swoich zespołów, aby pomagać utrzymywać efektywność biznesową i jednocześnie dbać o ludzi
  • Działów HR – czyli osób, które bezpośrednio mogą wspierać biznes w obecnych, niepewnych czasach
  • Team Leaderów / Project Managerów – którzy z racji często mniejszego doświadczenia menedżerskiego i braku zderzenia się z podobną sytuacją wcześniej mogą nie wiedzieć jak obecnie najlepiej zarządzać swoim zespołem

Architektura Programu

6 tyg. KOMPLEKSOWY PROGRAM wsparcia

Elementy programu

WEBINARY

Poprzez zdalną formę nauczania  dostarczamy wiedzę i umiejętności menedżerom do radzenia sobie z obecną sytuacją w kontekście odporności psychicznej i bycia przywódcą dla innych

LIVE MENTORING

Prowadzimy 45 minutową sesję pytań i odpowiedzi – w którym odpowiadamy na indywidualne pytania związane z osobistymi wyzwaniami uczestników programu

ACTION LEARNING

Wspieramy grupowo pracując w małych zespołach menedżerskich w ramach sesji coachingu grupowego

COACHING

Udzielamy indywidualnego wsparcia dla menedżerów w ramach sesji coachingowych

BUSINESS MASTERCLASS

Inspirujemy praktyczną wiedzą biznesową radzenia sobie w trudnych sytuacjach – w formie Business Masterclass prowadzonych przez CEO organizacji

Zespół trenerów i coachów

01

Elżbieta Krokosz

Master Coach, Leadership & Talent Management Trainer, Partner Executive MBA – Business Trends, Wyższa Szkoła Bankowa

Od ponad 20 lat pracuje z międzynarodowymi firmami pomagając im w osiąganiu sukcesów poprzez rozwój przywództwa na każdym szczeblu organizacji, poprzez identyfikację i rozwój największych talentów w firmach oraz wdrażanie całościowych systemów rozwoju ludzi.

Pracowała przez 5 lat jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników. Wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia. Zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku. 3 lata mieszkała także w Austrii i pracowała w Xerox Services jako HR Consultant i Talent Consultant dla centrali OMV w Austrii.

Prowadziła projekty między innymi dla: ATOS, CanPack, Mars, Wrigley, Tauron, Raben, P4 (Play), CEDC, Avon, BP Poland, Procter & Gamble, Franklin Templeton, Żywiec, Whirlpool. Jej profesjonalne licencje obejmują takie narzędzia jak: Emotional Intelligence – Hay Group, UK, Myers Briggs (MBTI) – OPP Ltd., Occupational Testing Level A & B by British Psychological Association, Leadership Inventory by Hay Group, “Manager as Inspiring Leader” by The International School of Coaching.

Najlepszy trener wg magazynu Profit/ Forbes.

Leadership i team ekspert certyfikowany przez M. Goldsmith, CTI i TCI. Posiada szerokie doświadczenie w rozwoju ludzi i organizacji dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych. Pracuje jako executive i expat coach oraz wykładowca.

02

Jacek Skrzypczyński

International Executive & Team coach/ trainer

Mówca na międzynarodowych konferencjach. Autor licznych artykułów i modeli z zakresu zarządzania i przywództwa – twórca m.in. metody „H”. Pasjonat alpinizmu – lider wypraw w Alpy, Himalaje, Góry Skaliste i na Alaskę.
Pracował jako manager w OB Canada, konsultant w Neumann Management, business dev. manager w Achieve Global i Impact Training oraz jako coach z M. Goldsmith, NetExpat i CoachU. Stworzył i prowadził programy w Japonii, USA, Kanadzie, Europie i w Polsce dla: American Express, Bank of Montreal, BZWBK, Cadbury-Wedel, Centra-Exide, Coca-Cola, Dialog, Era, Esso, Eurobank, General Electric, Hewlett-Packard, Hochtief, Hongkong Bank, Kompania Piwowarska, Royal Bank, Shell, Siemens, Toyota, Viessmann, Volvo, Xerox.

03

Piotr Krzysztofik

VP, Country Head Poland and Croatia, Head of Country Operation Central Europe w GlobalLogic

Od początku swojej kariery pracuje w branży IT. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz ukończył studia MBA Nottingham Trent University.

Ponad 19 lat zajmuje się międzynarodowym biznesem, szczególnie tworzeniem i realizacją przedsięwzięć informatycznych w modelach nearshoringowych/ global delivery. Od ponad 15 lat zarządza różnymi działami, jednostkami, centrami i firmami w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej.

W 2019 roku objął funkcję Prezesa Globallogic Polska oraz Chorwacja, jest także obecnie szefem obszarów operacyjnych dla Europy Centralnej. Przed dołączeniem do GlobalLogic, Piotr Krzysztofik spędził siedem lat w firmie Atos, gdzie pełnił funkcję Head of Global Delivery Center (GDC) w dywizji B&PS w Polsce. Był również odpowiedzialny za podobne jednostki w ramach regionu CEE. Przed Atosem, przez 11 lat, Piotr Krzysztofik pracował w Siemens Polska i Siemens IT Solution and Services Polska, najpierw jako kierownik różnych działów, następnie jako dyrektor Siemens IT Solution and Services Global Delivery Center w Polsce.

Piotr jako Coach i Mentor pomaga odkrywać pełen potencjał i budować własną, najlepszą drogę rozwoju. Posiada certyfikację International Coaching Community oraz kompetencje zarządzania projektami jako PMP, a od wielu lat w ramach prowadzonego biznesu oraz jako prywatne zainteresowania jest związany z obszarami psychologii biznesu, leadershipu, komunikacji oraz rozwoju osobistego.

Skontaktuj się z nami, na pewno znajdziemy razem najlepsze rozwiązania dla Twojej organizacji

Telefon

+48 794 683 755

E-mail

kontakt@talentdevelopmentinstitute.pl