NASZE
PUBLIKACJE

Przygotowanie pracowników do pełnienia swojej pierwszej roli liderskiej jest często zaniedbywanym procesem w wielu organizacjach.


Dla liderów przejście z roli specjalisty do menedżera zespołu, czyli “z kolegi na szefa” to jedna z najtrudniejszych transformacji.


Kompleksowy program menedżerski „Akademia Nowego Lidera” został stworzony w oparciu o nasze wieloletnie obserwacje i doświadczenie oraz badania przeprowadzone przez Talent Development Institute w wielu organizacjach.

Źródło: Badania “Priorytety rozwojowe dla kadry menedżerskiej w nowej rzeczywistości”, przeprowadzone wśród prawie 100 firm. Autor: Talent Development Institute

Cel Programu

3 największe wyzwania w przejściu z roli specjalisty do nowej roli liderskiej:

• Zbudowanie autorytetu w nowym zespole oraz określenie roli, jaką ma pełnić nowy menedżer.

• Osiąganie celów za pomocą zespołu zamiast indywidualnej realizacji zadań.

• Motywowanie i budowanie zaangażowania pracowników – jako główne zadanie menedżerskie.

Dla kogo jest ten Program?

Dla osób, które:

• Pierwszy raz obejmują rolę lidera zespołu

• Awansowały do roli liderskiej z własnego zespołu, w którym dotychczas były koleżanką/kolegą

• Objęły nowy zespół jako nowy lider

• Planowane są do awansu do roli liderskiej

• Prowadzą własną firmę i zatrudniają osoby w swojej firmie, którymi chcą skuteczniej zarządzać

• Menedżerów z doświadczeniem dłuższym niż 1 rok, lecz potrzebujących fundamentalnych umiejętności menedżerskich

Architektura programu:

Elementy programu


SZKOLENIA ROZWOJOWE

Poprzez zdalną formę nauczania dostarczamy wiedzę i umiejętności, które menedżerowie praktykują za pomocą działań wdrożeniowych


DZIAŁANIA WDROŻENIOWE

Każdy moduł szkoleniowy kończy się działaniem wdrożeniowym, których realizacja jest weryfikowana i omawiana podczas Laboratoriów Menedżerskich


LABORATORIA MENEDŻERSKIE

Interaktywne warsztaty prowadzone w grupach, koncentrujące się na praktykowaniu umiejętności menedżerskich danego modułu


SESJE MENTORINGOWE

Raz na miesiąc wszyscy uczestnicy programu uzyskują wsparcie mentoringowe w zakresie codziennych wyzwań w obszarze poruszanej tematyki


SESJE COACHINGOWE

Indywidualne wsparcie dla uczestników ze strony Coach’a podczas cotygodniowych sesji coachingowych


BAZA DODATKOWYCH SZKOLEŃ

Uczestnik otrzymuje dostęp do platformy rozwojowej Self Coaching Program z bazą ponad 60 szkoleń rozwojowych


Dyrektor merytoryczny programu


Elżbieta Krokosz

Master Coach, Leadership & Talent Management Trainer, Partner Executive MBA – Business Trends, Wyższa Szkoła Bankowa

Od ponad 20 lat pracuje z międzynarodowymi firmami pomagając im w osiąganiu sukcesów poprzez rozwój przywództwa na każdym szczeblu organizacji, poprzez identyfikację i rozwój największych talentów w firmach oraz wdrażanie całościowych systemów rozwoju ludzi.

Jej profesjonalne licencje obejmują takie narzędzia jak: Emotional Intelligence – Hay Group, UK, Myers Briggs (MBTI) – OPP Ltd., Occupational Testing Level A & B by British Psychological Association, Leadership Inventory by Hay Group, “Manager as Inspiring Leader” by The International School of Coaching.

Pracowała przez 5 lat jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników. Wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia. 

Zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku. 3 lata mieszkała także w Austrii i pracowała w Xerox Services jako HR Consultant i Talent Consultant dla centrali OMV w Austrii. Prowadziła projekty między innymi dla: ATOS, CanPack, Mars, Wrigley, Tauron, Raben, P4 (Play), CEDC, Avon, BP Poland, Procter & Gamble, Franklin Templeton, Żywiec, Whirlpool. Jej profesjonalne licencje obejmują takie narzędzia jak: Emotional Intelligence – Hay Group, UK, Myers Briggs (MBTI) – OPP Ltd., Occupational Testing Level A & B by British Psychological Association, Leadership Inventory by Hay Group, “Manager as Inspiring Leader” by The International School of Coaching.

Rekomendacje osób, które ukończyły Akademię Nowego Lidera

Joanna 

Beata



Doświadczenie w rozwoju menedżerów


Businesswoman & Life

Nagroda w kategorii “Lider w zarządzaniu talentami oraz rozwijaniu kompetencji przywódczych”

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Najlepszy prowadzący na studiach „Executive MBA Business Trends” w tematyce „Zarządzanie Talentami dla Menedżerów” – nagroda uzyskana dwukrotnie w 2021 i 2022 r.

Ogólnopolskie badania HR

Talent Development Institute jest autorem ogólnopolskich badań „Priorytety rozwojowe dla kadry menadżerskiej w nowej rzeczywistości” poświęconych tematyce „Zarządzania Talentami i Rozwoju Przywództwa”

Ogólnopolski raport HR

Talent Development Institute jest autorem raportu „Zarządzanie talentami w organizacji” poświęconego tematyce „Zarządzania Talentami i Rozwoju Przywództwa”

Artykuły w czasopismach branżowych o tematyce przywódczej


Forbes

„Workation. Czy to już urlop, czy jeszcze praca?”

Newsweek Psychologia

„Cztery kroki do pewności siebie”

ForbesWomen

Elżbieta Krokosz gościem podcastu Aleksandry Karasińskiej

Puls Biznesu

„Pracownik zadowolony, ale czy zaangażowany?”

Onet.pl

„Dlaczego jedni chcą robić karierę, a inni szukają pracy, która ma sens?”

HR Personel & zarządzanie

„Autentyczność lidera kluczem do rozwoju odwagi menedżerskiej”

Każdy z nas jest odpowiedzialny za życie z pasją, poczuciem sensu i życiem na 100%. W każdym z nas drzemie ogromna siła, aby żyć prawdziwie i odważnie. Pomóż nam nauczyć Cię w pełni wykorzystać Twoje możliwości!

Kontakt:

kontakt@talentdevelopmentinstitute.pl

Odwiedź nasze Social Media: