Kultura organizacyjna – dwa kłamstwa, które sobie powtarzasz

Jakiś czas temu zgłosiła się do mnie firma, której kultura organizacyjna przypominała raczej startup niż klasyczną organizację. Jednak firma przez ostatnie lata bardzo się rozrosła i dotychczasowe rozwiązania przestały się sprawdzać. Firma zgłosiła się do mnie, żebym pomogła wypracować im wartości ich organizacji. Byłam bardzo tym podekscytowana – większość pracowników tej firmy to tzw. „Millenialsi”, czyli ludzie, o których często się mówi, że od pracodawcy wymagają dużo więcej. Bardzo mnie ciekawiło jakie rozwiązania wypracujemy.

Rzeczywistość mnie bardzo zaskoczyła. Podejście było kompletnie inne, niż się spodziewałam. To wydarzenie zszokowało mnie do tego stopnia, że stało się inspiracją do nagrania kolejnego odcinka podcastu. Przesłuchaj i poznaj dwie niewygodne prawdy, w które musisz uwierzyć. Gorąco zapraszam!

 

W tym odcinku:

  1. Dowiesz się jak Millenialsi zmieniają rynek pracy.
  2. Opowiem Ci kto powinien dbać o rozwój pracownika.
  3. Poznasz podstawową zasadę tworzenia kultury organizacyjnej firmy.
  4. Usłyszysz dwie niewygodne prawdy, w które musisz uwierzyć, jeśli chcesz się rozwijać zawodowo.

 

Linki:

Posłuchaj innych odcinków mojego podcastu:

Chcesz zostać swoim coach’em?

Zapisz się na „Self Coaching Program”