W tym podcaście dzielę się moim doświadczeniem z dwóch projektów, których celem było wdrożenie coachingu wewnątrz organizacji.

Projekty, o których wspominam zostały wdrożone w banku AIB w Irlandii, w którym pełniłam rolę „Learning & Development Manager”. Na pewnym etapie funkcjonowania stanęliśmy  przed koniecznością zdefiniowania strategii coachingu w naszej organizacji. Jej efektem była decyzja o wdrożeniu wewnętrznych procesów coachingowych. Do testów zostały wybrane dwa działy: „Private Banking” i „Compliance”.

W podcaście #01 dowiesz się:

  • Dlaczego zdecydowaliśmy się na zdefiniowanie nowej strategii coachingu w organizacji liczącej 8500 osób?
  • Co było głównym wyzwaniem tej strategii?
  • Jakie były powody wprowadzenia wewnętrznego coachingu w obu działach?
  • Jakie elementy składały się na system wewnętrznego coachingu?
  • Jakie były efekty i lekcje z wdrożonych systemów?

Zapraszam do posłuchania!

Z wielką przyjemnością wesprzemy Twoją organizację w rozwoju ludzi profesjonalnie. Zapraszamy do kontaktu na adres e-mail:
kontakt@talentdevelopmentinstitute.pl lub telefonicznego: 794 683 755

 

Audyt zarządzania talentami

SPRAWDŹ NA JAKIM POZIOMIE ZNAJDUJE SIĘ TWOJA FIRMA

Interesuje Cię własny rozwój?

POSŁUCHAJ PODCASTÓW Z SERII TDI SCHOOL OF COACHING

 Bądź na bieżąco z nowymi trendami rozwoju

WYPEŁNIJ FORMULARZ ABY OTRZYMAĆ OD NAS POWIADOMIENIA